Adana Demirspor'da Ercan Albay dönemi
Selahattin Aydoğdu başkanlığındaki Adana Demirspor Kulübü Yönetimi, teknik direktörlük görevine daha önce mavi-lacivertli takımı 3 kez şampiyon yapan Ercan Albayı getirdi. 3. Şampiyonlukta Adana Demirsporu PTT 1. Ligine de taşıyan Ercan Albay 1,5 yıllık sözleşme imzaladı. Ercan Aslankser de futbol direktörlüğüne getirildi.
Adana Demirspor Kulübü Tesislerinde düzenlenen imza törenine Başkan Selahattin Aydoğdunun yanı sıra Basın Sözcüsü Hasan Erdeve ve Muhasip Yönetim Kurulu Üyesi Emin Yumuşak da hazır bulundu.
Adana Demirsporu 3 kez şampiyon yapan, en zor günlerinde dahi görev alıp başarıya ulaştırmak adına çaba harcayan Ercan Albay ile tekrar anlaştıkları için çok mutlu olduklarını belirten Adana Demirspor Kulübü Başkanı Selahattin Aydoğdu, Bu kritik ve sıkıntılı süreçte Ercan Hocamız ile başarılı olmak adına hep birlikte çalışacağız. Camiamız ve taraftarımızın yakından bilip tanıdığı teknik direktörümüz Ercan Albaya sonuna kadar güveniyoruz. Camiamıza hayırlı uğurlu olsun dedi.
Adana Demirspor Kulübünün sıkıntılı bir süreçten geçtiğini ifade eden teknik direktör Ercan Albay, Böyle bir dönemde Adana Demirsporumuza hizmet vermek benim için çok önemli bir duygu. Biz zaten birdik, birlik ve beraberliğimiz daha da artarak devam edecek. Bu sezonu en iyi yerde tamamlayıp, önümüzdeki sezonda Süper Lig hedefli bir kadro oluşturup Demirsporumuzu şampiyonluğa ulaştıracağız diye konuştu.
Albay, futbol direktörlüğü görevine getirilen, yıllar önce de birlikte çalışıp şampiyonluk yaşadığı takım kaptanlığı yapan Ercan Aslankeserle çok önemli çalışmalar yapacaklarını ifade ederek, Camiamız için hayırlı, uğurlu olsun dedi.
Adana Demirspor Kulübünün menfaatleri doğrultusunda hangi süreçte olunursa olunsun verilen görevden kaçmayıp layıkıyla yerine getireceklerinin altını çizen Adana Demirspor Kulübü Futbol Direktörü Ercan Aslankeser ise, Adana Demirsporumuzun kaliteli bir futbolcu gurubuna sahip olunduğunu belirterek, Yıllar önce takım kaptanlığını yaptığım, kulübümüzde Ercan Hocam ile birlikte görev yapmam bana çok büyük mutluluk verecek. Yönetim Kurulu, teknik heyet, futbolcular ve taraftarlarımızla birlikte kenetlenip başarıya uzanacağız şeklinde konuştu.