Adana TOHM'lu sporculardan altın madalya
Atletizm Sırıkla Atlama 'da Türkiye Olimpiyat Hazırlık Merkezi (TOHM) sporcularından Zeki Cem Tenekebüken ile Demet Parlak Avrupa Gençler Şampiyon Kulüpler Kupası'nda birinci oldular.
Adana Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü Atletizm Bölge Antrenörü İbrahim Halil Aydın, İstanbul Atatürk Olimpiyat Stadyumu Atletizm Pisti'nde gerçekleştirilen Avrupa Gençler Şampiyon Kulüpler Kupası'nda Demet Parlak'ın 4 metre 6 santim ile Avrupa birincisi olurken, Zeki Cem Tenekebüken ise 5 metre ile hem Avrupa birincisi hem de oyunlar rekoru kırdığını belirtti.
-SLOVENYADA GERÇEKLEŞTİRİLECEK BALKANATION ATLETİZM YARIŞMASINA ADANADAN 1 ANTRENÖR İLE 3 SPORCU GİDECEK
Aydın, ayrıca 24-27 Eylül tarihleri arasında Slovenyanın Velenje Kentinde gerçekleştirilecek yarışmalara iyi hazırlandıklarını, Kayhan Özerin 100 metre koşacağını, Zeki Cem Tenekebüken ile Demet Parlakın ise sırıkla yüksek atlama yapacaklarını söyledi.
Malzeme, tesis konusunda Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Abdulkadir Ataşbaktan büyük yardım aldıklarını ifade eden Antrenör Aydın, şöyle devam etti:
Türkiyede şu anda özellikle sırıkla atlamanın merkezi Adana oldu. Özellikle sporcularımız Demet Parlak ile Zeki Cem Tenekebüken, Burak Yılmaz ve Muhammed Hanifi Tanrıkulu sürekli rekorlarını geliştiriyorlar. Hem atletizm federasyonu, hem de il spor müdürlüğü bu sporculara her türlü olanağı seferber ediyor. Bizler de program içinde çok yoğun tempoda antrenman yapıyoruz. Balkanatıon Atletizm Yarışmasında Zeki Cem Tenekebüken ile Demet Parlaktan hem yeni Türkiye rekoru, hem de madalya bekliyorum.
Bu arada, Slovenyaya Adanalı sporcuların yanı sıra, takım temsilcisi olarak Nejat Kök, Antrenör olarak İbrahim Halil Aydın, Hasan Özbakır, Mehmet Kiper, Yusuf Kilisli, sporcular Furkan Şen, Yavuz Can, Hasan Basri Güdük, Kemal Koyuncu, Muammer Demir, Emin Öncel, Yudum İliksiz, Elif Yıldırım, Meryem Kasap, Alı Arık, Esma Aydemir, Ecem Çalağan ve Azize Altın gidecekler.