Adanaspor’da izin başladı

Teknik direktör Engin İpekoğlu, tarafından Nazilli Belediyespor maçı sonrası 2 gün izin verilen futbolcular, Cuma günü Adana’da toplanacak. Cuma akşam...

Teknik direktör Engin İpekoğlu, tarafından Nazilli Belediyespor maçı sonrası 2 gün izin verilen futbolcular, Cuma günü Adana’da toplanacak. Cuma akşam saatlerinde Osman Yereşen tesisleri’nde bir araya gelecek olan futbolcular Giresunspor, maçının hazırlıklarının startını verecek.

 

 

Tahmini okuma suresi: 2 dakika.