Adanaspor'da Uche Kalu antrenmanı yarıda bıraktı
Adanaspor'da Nijeryalı golcü Uche Kalu antrenmanı yarıda bırakmak zorunda kaldı.
Taktik çift kalede girdiği ikili mücadelede arka adalesi çeken Uche Kalu çalışmayı yarım bıraktı. Kontrolleri yapılan siyahi oyuncunun tedavisine hemen başlandı.Çift kalede ilk yarıda as takımda oynayan Uche Kalu ikinci yarıda yedek takımda forma giydi. İkinci yarıdaki mücadelede Uche sakatlanınca antrenmanı tamamlayamadı.
Çalışmalar sürüyor
Adanaspor hafta sonu deplasmanda oynayacağı Ş.urfaspor hazırlıklarını bugünde devam ettirdi.
Maçın 13:30 olması ve o saatte havanın sıcak olması sebebiyle antrenmanı saat 11:00da yapan Turuncu Beyazlı takımda sakatlıkları devam eden Fahri ve Mehmet Sak çalışmada yer almadı.
Kafile Cumartesi günü gidecek
Adanaspor Kafilesi Cumartesi günü yapacağı son çalışmanın ardından Ş.Urfaya hareket edecek.Karayolu ile Ş.Urfaya gidecek olan kafile otele geçerek maç saatini beklemeye başlayacak.
Günay: İki maçımızı kazanıp rahatlamak istiyoruz
Ankaraspor maçında gösterdiği performans ile takımın puan almasında pay sahibi olan kaleci Günay Urfa ve Mersin maçlarını kazanarak ligde kalmak istediklerini söyledi.Mücadelenin son saniyeye kadar süreceğini belirten başarılı file bekçisi Ligin bitimi yaklaştıkça heyecan artıyor.Her müsabaka ayrı bir önem taşıyor.Deplasmanda kazanarak bay geçireceğimiz hafta yerimizi korumak düşüncesindeyiz.İnşallah her şey istediğimiz gibi olurdedi.