Badmintonda, Adana Gençlik Spor Kız Takımı finalde
Mersinde gerçekleştirilen "Anadolu Yıldızlar Ligi Badminton" yarı final müsabakalarına 12 ilden 24 takımın katıldı.
Adana Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü badminton takımı kızlar kategorisinde yarı finalde Kayseri, Aksaray ve Osmaniye illerini farklı skorlarla mağlup ederek yarı final müsabakalarını ilk sırada tamamlayarak final müsabakalarına katılmaya hak kazandı.
Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Fazlı Bayram Hadi: "Yarı final müsabakalarından birincilikle dönen sporcularımız, 21-24 Nisan tarihlerinde Manisa ilinde düzenlenecek olan Anadolu Yıldızlar Ligi badminton final müsabakalarına katılma hakkı elde etti. Başarılarından dolayı Badminton İl Temsilcimiz Ceyhun Ökteme, sporcularımızı yetiştiren antrenörler ve sporcu ailelerini tebrik ediyorum. Manisa' da düzenlenecek olan final maçına Adanamızı temsilen katılacak olan sporcularımıza şimdiden başarılar diliyorum" dedi.