Engelsiz yarınlar için farkındalık semineri
Demiryolu personelininin engelli bireylere bakışının değişmesi ve daha bilinçli davranmaları için Adana Büyükşehir Kent Konseyi Engelli Meclisince seminer düzenlendi.
Adana Büyükşehir Kent Konseyi Engelli Meclisi, engelli bireylerle alakalı sağlıklı farkındalık eğitim çalışmalarına devam ediyor.
Bu çalışmalar kapsamında, Engelli Meclisince tarafından geçtiğimiz hafta düzenlenen seminerde, Türkiye Cumhuriyeti Devlet Demiryolları (TCDD) personeline engelli bireylerle sağlıklı iletişim kurma yöntemlerinin anlatıldığı eğitim verildi.
Engelli Meclisi Yönetim Kurulu Üyesi, Altı Nokta Körler Derneği Adana Şube Başkanı Osman Alıcı ve meclis başkan yardımcısı, KAMU EN-DER başkanı Aziz Sökmen seminerin konuşmacıları olarak katılımcılara hitap etti.
Engelli Meclis Başkanı Ali Duran Karakaya: "Amacımız şehrimizde sağlıklı farkındalığın artmasını sağlamak ve engelli-engelsiz tüm vatandaşlarımızla el ele, engelsiz yarınlara ulaşmak." dedi.