Hadi, Koç'u makamında kabul etti
Adana Gençlik Hizmetleri Spor İl Müdürü Fazlı Bayram Hadi, Türkiye Özel Sporcular Spor Federasyonu (TOSSFED) Asbaşkan Aydın Koç ile Adana İl Temsilcisi Mustafa Baş'ı makamında kabul etti.
TOSSFED Asbaşkanı Koç, ziyaret sırasında yaptığı konuşmada, 2-4 Mayıs tarihleri arasında Adana'da Yüreğir Serinevler Atletizm Tesislerinde gerçekleştirilen Türkiye Atletizm Şampiyonasında, Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü ve deneyimli spor adamı Fazlı Bayram Hadi'nin özel sporculara ve yöneticilerine gösterdiği ilgi, desteği unutamayacaklarını söyledi.
İl Spor Müdürlüğü ile organik bağları bulunduğuna dikkati çeken Koç şöyle devam etti:
"Adana Atletizm sporuna önemli katkısı bulunan Fazlı Bayram Hadi'nin hizmetlerini asla inkar edemeyiz. Yaptığımız müsabakaları sorunsuz tamamlanıyorsa bunu İl Spor Müdürü Fazlı Bayram Hadiye borçluyuz. Tesis, ulaşım ve diğer konularda tüm taleplerimizi karşılayan il müdürümüzden çok memnun ve mutluyuz. Dileğimiz bu ilişkilerin ve birlikteliğimiz daha da gelişerek sürmesidir. Bundan böyle önemli ulusal ve uluslar arası organizasyonların Adanada yapılması için girişimlerde bulunacağım."
Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Hadi, ziyaretten duyduğu memnuniyete değinerek, tüm spor dalarının anası atletizm olduğunu söyledi.
Adana defalarca ulusal ve uluslararası sportif organizasyonlara başarıyla ev sahipliği yapılmasından ekip ruhunun önemine dikkati çeken Hadi, ziyaret sırasında şunları kaydetti:
"Makamlar geçici, hizmetler kalıcıdır. Otuz yıldır Türkiye'nin değişik illerinde görev yaptım. Adana'nın benim üzerimde ayrı bir yeri var. Tesis bakımda hiç bir eksikliğimiz yok. Tüm tesislerimiz uluslararası ölçüde olması ülke sporun gelişmesinde lokomotif görevi yapıyor. Adana'da sekiz yıllık hizmet süresince ekip çalışmasıyla kalıcı eserler kazandırdık."
Konuşmaların ardından, TOSSFED Asbaşkan Aydın Koç, Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Fazlı Bayram Hadi'ye desteklerinden dolayı plaket verdi.