MHP Çukurova Adayı Akbaş Organize Sanayi Bölgesini ziyaret etti

MHP Çukurova Belediye Başkan Adayı Ali Uğur Akbaş, Adana Hacı Sabancı Organize Sanayi Bölgesi (AOSB)Başkanı ve Yönetim Kurulu üyelerini ziyaret etti. Ali Uğur Akbaş, Organize Sanayi Bölgesi’nin gelişimini yakından takip ettiğini, dada da ileri gitmesi için çalışmalara katkı koymayı amaçladıklarını söyledi. Akbaş,”Sizler bizim için önemlisiniz. Türkiye’de ve dünya da marka haline gelmiş sanayi kuruluşlarımız var. Başarılı çalışmalarınızı yakından takip ediyor ve sizleri kutluyorum”dedi.

Ceyhan Yolu üzerinde bulunan Organize Sanayi Bölgesini beraberinde Çukurova İlçe Başkanı İlhan Pehlivan ve meclis üyesi adayları ile ziyarete giden MHP Adayı Ali Uğur Akbaş, Başkan Bekir Sütçü ve yönetim kurulu tarafından karşılandı. AOSB Başkanı Bekir Sütçü, bu seçimlerin Adana’ya hayırlı olmasını dileyerek,”Bizler her zaman birbirimize lazımız. Hepimiz bu memleket için çalışıyoruz. 4 yıldır yönetim kurulu arkadaşlarımla birlikte uyum içinde Adana Sanayisini daha ileriye götürmek için çabalıyoruz. Ziyaretiniz nedeniyle teşekkür ediyor ve başarılar diliyorum.”diye konuştu.

MHP Çukurova adayı Ali Uğur Akbaş, Adana’nın ve Çukurova’nın sorunlarını yakından bildiklerini belirterek, çözüm projeleri ile yola çıktıklarını söyledi. Ali Uğur Akbaş,”Tek amacımız halkımıza hizmet. Memleketimize nasıl katkı koyarız.  Bildiğiniz gibi Çukurova kendi bünyesinde oluşmuş bir şehir. Ancak 5 yıldır görevde olanlar Çukurova’yı ihmal ettiler. Çoğu sokaklarımız hala köstebek yuvası gibi. Her yağmurda yollarda yürümekte güçlük çekiyoruz.  Asli görevler dahi tam manasıyla yapılmadı. Artık sorunlara çözüm üretemeyenlere geçit vermeyelim. Biz sorunları çok iyi biliyoruz ve çözümleri için bu yola çıktık.”şeklinde konuştu.

Yapacakları projelerle halkın kendilerini değerlendirmesini de isteyen Ali Uğur Akbaş, Türkiye’de çok az şehre nasip olacak bir Göle sahip olduklarını, ancak bundan faydalanılmadığını kaydedip sözlerine şöyle devam etti:

“Öncelikle göl kenarını ıslah edip halkımızın güvenli bir şekilde faydalanmasını sağlayacağız. Burada plaj, dev akvaryum, marka kafeterya ve restoranlar, piknik alanları ve hemen üstlerine de butik oteller yaptıracağız. Ayrıca bir yıldır söylediğim Teleferik hattını faaliyete geçirip Turizmin hizmetine sunacağız.

Bu hat Kabasakal’dan Balcalı’ya kadar uzanacak ve hem gezi hem de ulaşım amaçlı olacak. Kentimize yakın çevre illerden yatılı turistler çekeceğiz. Böylece Adana ve ilçe ekonomisi canlanacak. Ayrıca her mahalleye bir sosyal tesis, taziye evi, Kültür evleri, etüt ve kreş, altı 3 kat otopark olan Kapalı Semt pazarları yapılacak. Daha birçok projelerimiz var. Bizlere verilen oylar, sizlere bolca hizmet olarak geri dönecek.  Desteklerinizi bekliyoruz. Bize ayırdığınız zaman için teşekkür ediyorum”