Osman Özköylü, Geri Döndü
İki gün önce Adana Demirspor ile yollarını ayıran Teknik Direktör Osman Özköylü, görevine geri döndü.
Adana Demirspor'un sitesinde yer alan duyuruda, Adana Demirspor oyuncuları ve taraftarının 'Osman Hoca geri dönsün' baskılarının ardından açıklama yapan Kulüp Başkanı Sedat Sözlü, "Adana Demirspor camiası, Osman hocanın gitmesini büyük tepkiyle karşıladı. Futbolcularımız da, başarısızlığın faturasının Osman Özköylü ve ekibine kesilmesinden vicdanen rahatsız olduklarını söyledi. Biz, bu kulüpte bir aile gibiyiz. Bir de hocamızın dönmesi yönünde bu kadar ısrar olunca, Osman Hocamızı görevinin başına geri çağırdık ve kendisi de teklifimizi kabul etti" dedi.
Teknik direktör Osman Özköylü, yarın itibariyle takımımızı çalıştırmaya devam edecek.