Sözlü'nün duruşması ertelendi

Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Hüseyin Sözlü'nün, Ceyhan İlçe Belediye Başkanlığı döneminde 'İhaleye fesat karıştırıp rüşvet aldığı' iddiasıyla yargılandığı dava 21 Şubat'a ertelendi.

Adana 6. Ağır Ceza Mahkemesine görülen davanın 5. duruşması Başkan Sözlü, sanık ve tanıkların katılımıyla yapıldı. Savcı, Sözlü’nün cezalandırılması için mütalaasını yineledi. Sözlü’nün avukatları ise reddi hakim talebinde bulundu. 

Mahkeme heyeti duruşmayı 21 Şubat Salı gününe erteledi.

Sözlü hakkında, Ceyhan İlçe Belediye Başkanlığı döneminde ’İhaleye fesat karıştırıp rüşvet aldığı’ iddiasıyla hakkında 19 yıla kadar hapis cezası istemiyle dava açılmıştı.