Hadi, Menderes Spor Salonu, toplantı odasında İl Spor Okullarında görev yapacak antrenörlerle gerçekleştirilen toplantıda yaptığı konuşmada, 81 il içinde Adananın il spor okullarında en fazla branş ve sporcuyla konuşulan bir kent olduğunu ifade etti.
Antrenörlere yeni başlayan öğrencilerle, gelişmiş öğrencilere ayrı program hazırlamaları önerisinde bulunan Hadi, sağlıklı öğrencilerin yanı sıra engelli öğrencilere de spor yaptırmaları gerektiğini hatırlattı.
Tesislerin il spor okulları için hazır olduğunu belirten Hadi, konuşmasında şunlara yer verdi:
28 branşın antrenörleri günlük, haftalık ve aylık program hazırlayarak, 6-18 yaş grubu öğrencileri bilimsel olarak spor yaptıracaklar. Yıl boyunca ders ve sınav sisteminden bunalan öğrenciler il spor okulları sayesinde ücretsiz spor yapacaklar. Antrenörler, öğrenciler arasında yetenekli sporcuları belirleyerek bunların daha gelişmesi için kulüplere kanalize edecekler. Umuyorum, bu öğrenciler arasından gelecekte Balkan, Akdeniz Oyunları, Dünya ve Olimpiyat Oyunları gibi uluslararası müsabakalara katılacak sporcular yetişecek.
-İL SPOR MERKEZLERİ 29 HAZİRAN PAZAR GÜNÜ AÇILACAK-
Fazlı Bayram Hadi, İl Spor Merkezlerinin 29 Haziran Pazar günü saat 10.30da Menderes Spor Salonunda cimnastik, halkoyunları, karate ve tekvando gösterilerinin yanı sıra tüm branşlarda kursa katılacak sporcular, antrenör ve il temsilcilerinin katılımıyla başlayacağını da sözlerine ekledi.
Toplantıya, antrenörlerin yanı sıra Şube Müdürleri Kazım Tekin, Senem Açıkgöz ile Mahmut Kır ve Okul Sporları Birim Sorumlusu Nida Kaya katıldı.









