Teknik Direktör Güvenç Kurtar nezaretinde gerçekleştirilen çalışma yaklaşık 1,5 saat sürdü.Sakatlığı geçen Cem Özdemir takımdan ayrı düz koşu yaparken Nduka ve Ahmet Dereli ise çalışmada yer almadı.Teknik Direktör Güvenç Kurtar antrenmanın ikinci bölümünde oyuncularını iki gurup halinde çalıştırırken forvetlerle yakından ilgilendi.Turuncu Beyazlı takım bugün yapacağı son antrenmanın ardından maç saatini bekleyecek.Devre arası takıma transfer olan Jamshid Maharramov Adana şehrini çok sevdiğini ve takıma çabuk uyum sağladığını söyledi.Daha önce Türkiyeye gelmesine rağmen Adanaya ilk kez geldiğini belirten başarılı futbolcu Adana , tıpkı Bakü gibi sıcakkanlı insanların bulunduğu bir yer.Takımdaki arkadaşlık ise son derece iyi.Sanki uzun yıllardır burada oynamış gibi hissediyorum kendimi.Pazartesi günü zor bir rakibe karşı mücadele edeceğiz.Taraftarımızın da desteği ile maçı kazanmak istiyoruz.Takım olarak iyi durumdayız ve bunu sahaya yansıtacağızdedi
Spor
Yayınlanma: 14 Şubat 2015 - 22:00
Adanaspor'da hedef galibiyet
Adanaspor Pazartesi günü konuk edeceği Gaziantep Büyükşehir Büyükşehir Belediyespor maçının hazırlıklarını Osman Yereşen Tesislerinde yaptığı çalışma ile sürdürdü.
Spor
14 Şubat 2015 - 22:00









