Teknik direktör Engin İpekoğlu, tarafından Nazilli Belediyespor maçı sonrası 2 gün izin verilen futbolcular, Cuma günü Adanada toplanacak. Cuma akşam saatlerinde Osman Yereşen tesislerinde bir araya gelecek olan futbolcular Giresunspor, maçının hazırlıklarının startını verecek.
Tahmini okuma suresi: 2 dakika.









