Adana Büyükşehir Belediyesi bir yandan kırsaldaki yol ve su sorununun çözülmesi için büyük bir özveriyle çalışırken, bir yandan da şehir içinde verdiği hizmetin kalitesini düşürmüyor. Adana Büyükşehir Belediyesine bağlı ekipler Nejat Uygur Caddesinde yol şerit çizgilerini tamamladı, Kıyı Boyu Caddesini asfaltladıktan sonra şerit çizgi çalışması gerçekleştirdi ve Süleyman Vahit Caddesinde de, hafta başında yapılan eski asfalt sökümünün ardından, yeni asfalt döküm çalışması yaptı.
Gündem
Yayınlanma: 29 Mayıs 2015 - 08:48
Asfaltlama ve şerit çizme çalışmaları devam ediyor
Adana Büyükşehir Belediyesi, kırsalda da, şehir içinde de çalışmalarının temposunu artırarak sürdürüyor.
Gündem
29 Mayıs 2015 - 08:48






