Belediye Başkanı Boğaçhan Ünalın başkanlığında toplanan belediye meclisinde önemli projeler görüşüldü ve karara bağlandı.
Meclis toplantısından sonra açıklama yapan Başkan Ünal İlçenin geleceğinin turizmde olduğunu belirterek 2015 yılında önemli atılımlar yapacaklarını bu nedenle Karataşa yatırım yapmak isteyen turizmcilere yer göstereceklerini açıkladı.
2015 yılında Adana Karataş arasında Hafif raylı sistemini Karataşa getirilmesi için ilgili yerlerle görüşmelere başladıklarını belirten Başkan Ünal Karataş-Magosa arası feribotla birlikte hafif raylı sistemde hizmete başlarsa bu Adana ve Karataş için tarihi bir dönüm noktası olacak, Adana ve Karataşta turizm canlanacak dedi
Açıklamasında; Arıtma tesisi ve katık atık toplama istasyonu kurulumuna hızla başlanacağını vurgulayan başkan Ünal Karataş 2015 yılında daha da temiz olacak dedi.
Gündem
Yayınlanma: 12 Ocak 2015 - 16:59
Karataşa hafif raylı sistem
Karataş Belediye Meclisi 20015 yılının ilk toplantısını yaptı.
Gündem
12 Ocak 2015 - 16:59
İlginizi Çekebilir





