Vali Mustafa Büyük, görevine yeni başlayan Pozantı İlçe Kaymakamı Bilal Özkana hayırlı olsun temennisinde bulunmak üzere gittiği Pozantıda vatandaşlarla bir araya geldi ve çeşitli incelemelerde bulundu.İl Jandarma Komutanı J. Albay Ünsal Bulut, İl Emniyet Müdürü Cengiz Zeybek ile çeşitli kamu kurum ve kuruluşlarının temsilcilerinin de hazır bulunduğu ziyarette ilk olarak Pozantı İlçe Kaymakamı Bilal Özkanı makamında ziyaret eden Vali Büyük, hayırlı olsun temennisinde bulunduğu Kaymakam Özkana, yeni görevinde başarılar diledi. Pozantı Kaymakamı Bilal Özkan ise konuşmasında, ilçenin sorunlarının çözümü için ellerinden gelen gayreti göstermeye hazır olduklarını söyledi ve ziyaretinden dolayı Vali Büyüke teşekkür etti.Daima İşbirliği İçinde OlacağızPozantı Belediye Başkanı Mustafa Çay ile ilçedeki kamu kurum ve kuruluşları ile odalar ve sivil toplum kuruluşlarının temsilcilerinin hazır bulunduğu ziyarette ilçenin genel durumu hakkında bilgi alan Vali Büyük, Adananın tüm ilçeleri ile birlikte kalkınması amacıyla, kamu kurum ve kuruluşları olarak yerel yönetimler ile daima işbirliği içinde olacaklarını bir kez daha vurguladı. Vali Büyük, yerel yöneticilerimize, sivil toplum kuruluşları temsilcilerimize ve vatandaşlarımıza kapımız daima açık. Vatandaşın bizlere ilettikleri sorunları çözümlemek, dile getirilen talepleri imkânlar özlüsünde yerine getirmek bizlerin asli görevidir dedi.İlçelerimizin Potansiyeli Layıkıyla DeğerlendirilmeliVali Mustafa Büyük, Kaymakamlık ziyaretinin ardından ilçe merkezinde esnaf ve vatandaşlarla bir araya geldi. Esnafa hayırlı işler ve bol kazançlar temennisinde bulunan Vali Mustafa Büyük, ilçe merkezindeki gezi ve ziyaretleri boyunca, kendisine iletilen talep ve beklentileri dinledi. Temasları sırasında yaptığı değerlendirmede, Adananın tüm ilçelerinin ayrı ayrı doğal, ekonomik, tarihi ve kültürel zenginliği bünyesinde barındırdığına dikkat çeken Vali Mustafa Büyük, İlçelerimizin gelişip kalkınmasının yolu, sahip oldukları potansiyelin layıkıyla değerlendirilmesinden geçiyor. Gittiğimiz tüm ilçelerimizde gördüğümüz farklı zenginlilikleri hak ettiği ölçüde değerlendirmek amaç ve hedefinde kararlılıkla ilerleyeceğiz dedi.Meslek Yüksek Okulunda İncelemelerde Bulundu. Vali Mustafa Büyük, esnaf ve vatandaşları ziyaretinin ardından, Çukurova Üniversitesi Pozantı Meslek Yüksek Okulunda incelemelerde bulundu. Öğrencilerle bir süre sohbet ederek hatıra fotoğrafı çektiren Vali Büyük, Pozantı Meslek Yüksekokulu Müdür Yardımcısı Yrd. Doç. Dilek Saydan okul hakkında ayrıntılı bilgi aldı. Vali Büyük, ziyaret ve gezi incelemelerinin ardından Pozantıdan ayrıldı.
Gündem
Yayınlanma: 27 Kasım 2014 - 16:52
Vali Büyük, Pozantı'da
Görevine yeni başlayan Pozantı İlçe Kaymakamı Bilal Özkanı ziyaret eden Vali Mustafa Büyük, Adananın hak ettiği ölçüde gelişip, kalkınmasına ve vatandaşın sorunlarının çözümüne yönelik mesajlar verdi.
Gündem
27 Kasım 2014 - 16:52





